مزینان
مزینان

مزینان

? Who am I

The stage is waiting


The audience thirsts for adventure


I wake up in the every morning and i ask myself


? Who am I


l don't even know who l am


I could be anyone


? Who am l


l'm asking the questions here


Show them who you really are


.Yes, I'm nobody


 :P.S

(Adapted from Rango(2011


پ.ن  2: 

"من کی ام؟" یک پرسش تکراری است


کز ازل چون سیل در من جاری است


باز پتک آهنین <من کی ام؟>


ضربه زن شد با طنین <من کی ام؟>


باز مامور سوالی بی جواب


آمد از راه با حکم عذاب


باز بر در، ضرب انگشتان اوست


حکم جلب روح من در مشت اوست


باز در من، <من کی ام؟> رخ می دهد


ناشناسی گنگ پاسخ می دهد:


من تماماً روح یا تن نیستم


من کسی غیر از خود من نیستم


قطره ای کوچک ز نیل نیستی


هستم اما از قبیل نیستی


حلقه ای چرخان به انگشت عدم


از تبار هیچ، از پشت عدم


روی این دریا حبابی ساده ام


خالی از "من" اتفاق افتاده ام


چرخش وارونه ی زایندگی


باز می گیرد مرا از زندگی


مثل طوماری که بازش کرده اند


باز با انگشت،رازش کرده اند


ناگه از یکسو رهایم می کنند


رهسپار ابتدایم می کنند


در مسیر تو به توی نیستی


تند می غلتم به سوی نیستی


روی دست موج چون خس می روم


واژگون می غلتم و پس می روم


می خورد شلاق گردابم به تن


می درد بر قامت من پیرهن


از هوای وهم، خالی می شوم


موج دریای خیالی می شوم


نیستی را نفس می گیردم


از خودم بی وقفه پس می گیردم


مست طوفان، چرخ چرخان، پیچ پیچ


می روم تا ساحلی از جنس هیچ


می خَلَد خارِ عدم در تاولم


باز می گردم به جای اولم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد