مزینان
مزینان

مزینان

امام آزاده + پی نوشت ها - بازنشر

تقدیر الهی این است، فرزندان سرزمین من، این طلایه داران اسلام ناب محمدی در قرن بیست و یکم که آزاداندیش ترین مردمان تاریخ بوده اند و نه ملیت و نه قوم و قبیله که هیچ بندی نتوانست روح بلند آنان را اسیر کند ...

 جسم شان باید زندانی جهل خائنین و سرسپردگان شیطان شود. 


برای امام موسی صدر


نمی دانم امام، کجایی، هنوز جسم پاک تو میان ماست یا نه؟! آیا باز آن چشم ها را خواهیم دید که برایمان از امت واحده اسلامی بگوید؟ و ما یکصدا فریاد بزنیم : بالروح بالدم نفدیک یا امام ... بالروح بالدم نفدیک یا امام ... 

باز برای مان از مقاومت بگویی و بگویی که تنها زبانی که مستکبران عالم می فهمند، مبارزه و ایستادگی ست ... 

باز برای مان از اسلام ناب محمدی بگویی و فریاد بزنی که روح دیانت و عبودیت با تکفیر و جمود عقل، بیگانه است ... 

باز ...  بالروح بالدم نفدیک یا امام .


نمی دانم، هرچه هست، تو هرگز نمی میری، اندیشه تو هرگز به بند کشیده نخواهد شد، حتی اگر جسم پاکت به صفحه های بتنی جهل قذافی ها بسته شود و به انتهای اقیانوس فرستاده شود، اقیانوس طوفانی اندیشه های تو، افکار تو و عمل صالح تو، پیکره ظلم و ستم مستکبران عالم را فروخواهد ریخت و این وعده صادق الهی ست. 

قسم به صبح صادق، به شفق سرخ و به ندای اناالمهدی که راه تو، اندیشه تو هرگز به بند کشیده نمی شود و امت واحده تو روزی محقق خواهد شد ... 





پی نوشت : 

بعضی از دوستان پیغام دادن قسمت آخر مطلب فوق، القا می کنه که امام شهید شدن، منظورم اصلا این مساله نبوده و طبق آخرین اظهارات خانواده امام، ایشون هنوز در قید حیات هستند اینجا رو مشاهده کنید. انشالله پیش بینی که در مورد برگشت ایشون انجام شده در عمل واقع بشه و چشم ما به جمال ایشون و همچنین حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء روشن بشه. 


پی نوشت 2:

در پاسخ به آقا محمد عزیز که پیام دادن : اگر ایشون زنده هست و در قید حیات چرا تا الان حتی بعد از قذافی خبری نشده و واقعا مگه میشه 36 سال بگذره و کاری نکرده باشیم؟!

محمدجان، چرا کاری نکردیم؟ اتفاقا هر دولتی که تشریف آورده یک کمیته تشکیل داده! و کلی مذاکرات دیپلماتیک انجام داده و کلی قرارداد فیمابین امضا شده. در مورد حاج احمد متوسلیان هم همین بوده، کلی کار شده، می دونی مشکل کجاست عزیز، هرجا که صحبت از مذاکره ست یعنی قرار بده بستان سیاسی و دادن امتیاز صورت بگیره (مرد می خوام بگه اینطور نیست!) تاریخ یه چیز رو خیلی خوب ثابت کرده حداقل برای ما مستضعفین، که تا به امروز هیچ حقی رو نتوانستیم از راه مذاکره بگیریم ( اگر کسی موردی سراغ داره بسم الله، من حرفم رو پس می گیرم! راستی احتمالا اونها که سخنرانی هاشون در دانشگاه های معتبر خارجی به عنوان ماده درسی تدریس میشه از این قاعده مستثنی هستن!! اونها گفتن که می خوان پس بگیرن، فرمودن دلواپس نباشید اگر هم هستید به جهنم!

ما برای داستان امام موسی صدر و حاج احمد نیاز به بسیجی داریم، نه دیپلمات! امام و حاج احمد رو باید از همون راهی که دزدیده شدن، پس گرفت! والسلام 

من فقط یک سرنخ اشاره می کنم شما تا انتهای مطلب رو بخون، سال 68 الی 69 بنیاد شهید برای بستن قرارداد با یکی از کمپانی های بزرگ آلمان، مذاکره کرد و همزمان بود با شکایت ایران از آلمان به علت فروش تسلیحات شیمیایی به عراق، برادرا رفتن و مذاکره کردن و حاضر شدن در ازای قرارداد برای شهدا و جانبازان، شکایت از آلمان رو به خاطر شهدا و جانبازان، مسکوت بذارن و پس بگیرن!


پی نوشت 3 : 

لازم است من اشاره بکنم به عزیز گمشده مسلمانان جنوب لبنان یعنی امام موسای صدر که به وسیله ایادی دشمن بزرگ و امپریالیست‌ها و عمال و مزدورانشان ربوده شده است. من در این روز جمعه، روز جمعه آخر ماه رمضان با این دهان روزه و این اجتماع عظیمی که شما دارید و در این جوّ تقدس و صفا و قدس و معنویت دعا می‌کنم: پروردگارا! به حرمت محمد و آل محمد، این فرزند خلف اسلام و این مرد رزمنده مسلمان را به سلامت به اهلش برگردان!

آمین 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد