سپاس باد

آخرین پست سال 1392

فرازهایی از دعای سیدالساجدین برای درخواست گذشت و رحمت پروردگار

  • خدای من، از تو می خواهم که بار گناهانی را که برداشتنش برمن سنگین است، از دوش من برداری و از تو برای برداشتن باری که سنگینی آن مرا به زانو درآورده، یاری می خواهم.
  • بر محمد و خاندان او درود فرست و مرا با ستمی که به خویش کرده ام ببخش،
  • بارخدایا از هر بنده ای اگر به من ناروایی رسیده که تو بر او حرام کرده ای و یا آبرویی از من برده است که تو از آن بازداشته ای... او را با ستمی که به من کرده بیامرز و از حقی که از من برده درگذر و او را برآنچه با من کرده است سرزنش مکن...  و به جای گذشت من از آنان، گذشت خود را از من، جایگزین فرما ...
  • بارخدایا بر محمدو خاندان او درود فرست و به هر بنده ای از بندگانت که از من آسیبی رسیده یا از سوی من آزاری دیده ... و حق او را تباه کرده ام با بی نیازی خویش او را از من راضی گردان و حق او را از نزد خود ادا کن.

نام تو از نام دیگران فراتر و از اینکه بر دیگران نهند پاکتر و نعمتت در میان همه آفریدگانت پراکنده است. پس تو را بر همه این ها، ای پروردگار جهانیان سپاس باد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:08

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد