مزینان
مزینان

مزینان

شوق بارون

اینجا جمکران، سمنو پزی، نذر سلامتی حضرت صاحب الامر مهدی (عج) 



سلام آقا، بازم این دل بی قراره

 

دوباره این چشم ها، شوق بارون داره

 

سلام آقا، اومدم دوباره دست خالی

منم و دل، این دل حالی به حالی

 

کنار خیمه ت می شینم تا می تونم

منو هم مثل حر می بخشی می دونم

 

کجا رو دارم برم به جز این حرم

نه دیگه نمی افته عشقت از سرم

 

دلتنگم آقا جون، دلتنگ دلتنگم

با پای پیاده زدم به جاده، کوله بارم غم

 

کار عشقه آره این عشق بی پروا

که گذشتن از سر، شد سرگذشت ما

 

کار عشقه این شور، این شور هر ساله

کار عشقه این دشت، این دشت پرلاله

 

بی تو  می گشتم من منزل به منزل

حرم تو اینجاست، اینجا تو این دل

 

سرم رو بالا می گیرم تو دنیا

تو عزیزم کردی می دونم آقا

 

تو نشونم دادی راه رو می دونم

به تو این عشق دلخواه رو مدیونم


صوت و تصویر پانامورا از مسجد جمکران در ادامه 


 

ادامه مطلب ...

زمستان است ...

سلام

حال من خوب است

ملالی نیست جز  سرمای زمستان

این زمستان اخوان، گویی هیچ وقت پایانی ندارد

سرما سخت سوزان است

حال من خوب است 

بر این تنهایی ام هیچ ناخوانده ای راه ندارد جز تو

تو بیا

بیا و با دست های گرمت ، قلب فسرده  ام را گرما ببخش

باز از امتداد بی نهایت کوچه ناامیدی ، بیا و مرا دریاب

تو بیا

مرهم زخم های بی درمان تنهایی

رسم عاشقی  یادم بده

من اما  

گله ها دارم عزیزم،

گله از اینکه گویی فراموشم کرده ای،

نه پیامی، نه جلوه ای، نه جمالی و نه حتی نامه ای

  ادامه مطلب ...